Fanfare: Sosyal ticaret topluluğu

Tüketicilerin alabileceği videolar aracılığıyla markaları ve kullanıcıları kolayca bağlayın.



Resmi web sitesine göre, Fanfare "bir sorunu çözmek için inşa edildi".
Blockchain tarafından desteklenen dünyanın ilk sosyal ticaret topluluğu olarak adlandırılan şirket, 2021 yılına kadar 165 milyar dolardan fazla büyüyeceğine inandıkları bir pazardan yararlanmak istiyor.
Bu, markaları satın alınan videoları kullanan kullanıcılarla birleştiren bir içerik paylaşma ekosistemi olacaktır.
Bu proje için ICO öncesi jeton satışları 17 Ağustos 2018 için planlanmıştır.
Ana kamu satışı daha sonra 1 ile 31 Ekim 2018 arasında çalışacaktır.
Beyaz Kitapta yer alan ayrıntılara ve web sitelerine bakarak bu ICO'nun ne sunduğunu görebiliriz.
Çevrimiçi alışveriş, internet ortamından mal ve hizmet satın alım faaliyetidir. İnternet üzerinden alışveriş yapılarak, alıcılar ilk önce satıcı tarafından tanıtılan web'de harcama yapmak istedikleri ürünleri ve hizmetleri görebilirler.
Bu çevrimiçi alışveriş etkinliği, doğrudan yüz yüze iletişim gerektirmeyen, ancak İnternet erişimi servislerine bağlı dizüstü bilgisayar, bilgisayar veya mobil medya aracılığıyla dünyaya ve dünyadan ayrı olarak yapılabilen yeni bir iletişim şeklidir.
Çevrimiçi alışveriş, satıcıya veya satıcıya satıcıya satım işlemi için kullanılan bir elektronik ticaret şeklidir.
Bu parçalanmış tüketici marka ilişkisi ve içerik oluşturucular, markalar ve kullanıcılar arasındaki kapalı döngü bağlantılarının olmaması Sosyal sonuçlandı.
Tam potansiyelini gerçekleştiremeyen bir ticaret ortamı.
Fanfare ekosistemi bu sorunu çözmeye çalışıyor. ERC-20 Fanfare Token'ı (FAN Token) kullanarak, içerik oluşturucuların, tüketicilerin ve markaların Token FAN aracılığıyla değer değişimi yoluyla yakından bağlantı kurabileceği bir Sosyal Ticaret ekosistemi oluşturuyoruz.
FAN Tokens, markalar tarafından, kullanıcı tarafından oluşturulmuş videoları satın alınan videolara dönüştürerek, içerik oluşturucular için bir ödül mekanizması olarak kullanılacaktır. Bu, kullanıcı tarafından oluşturulan herhangi bir videonun marka için bir satış noktası olma potansiyeline sahip olmasını sağlayarak, tüm sosyal platformu ürün için bir pazar yeri haline getirmektedir.
Kullanıcılara, arkadaşlarının veya diğer tüketicilerin yaptıkları videoları izleyerek geçirdikleri zaman için teşvikler de verilecektir. Kullanıcılar, sırayla, Fanfare eStore'dan ürün satın almak için hediye olarak aldıkları FAN Jetonunu kullanabilirler.
Fanfare eStore'dan ürün satın alan tüketiciler, çekici indirimlerden veya ek avantajlardan daha fazla yararlanabilir.
Singapur merkezli bir şirket olan Fanfare Global Pte Ltd, bu Fanfare ekosistemini yarattı.
Şirket, seri girişimciler, başarılı iş sahipleri ve profesyoneller tarafından yönetilmektedir - medya, yasal, pazarlama, finans ve yatırım geçmişlerinden on yıllardır bir araya geldiği deneyimler - ve aynı zamanda yatırım şirketleri tarafından da desteklenmektedir.
En kapsamlı ve merkezi Sosyal Ticaret platformunu oluşturduk - The Fanfare App.
Token FAN üç ana sütun üzerinde inşa edilmiştir:
  1. Paylaşma Çabaları - güvene dayalı olarak, bu ortak ekosistemler kullanıcı büyümesini artırmaya, paydaşların güvenini oluşturmaya ve sürdürülebilirliği sağlamaya hizmet edecektir.
  2. Servet Dağılımı - tüm paydaşların teşvik ve ödüller paylaşmasından faydalanacağı bir kazan-kazan ekonomisi
  3. Yeni Değerin Kilidini Açma - satın alınan videoya kullanıcı tarafından oluşturulan video dönüşümü.
sorun
Çoğu içerik oluşturucu çabaları için yeterince ödüllendirilmemişken, markalar çok sayıda kullanıcı tarafından oluşturulan videodan para kazanmak veya etkin bir şekilde yararlanmak için yetkilendirilmemektedir. Parçalanmış marka-tüketici ilişkileri ve içerik oluşturucular, markalar ve tüketiciler arasındaki kapalı döngü bağlantılarının olmaması, tam potansiyelini gerçekleştiremeyen bir Sosyal Ticaret ortamına yol açmaktadır.
çözüm
Fanfare, yaratıcıların, markaların ve tüketicilerin yakından bağlantı kurabileceği bir ekosistem oluşturmayı amaçlıyor. Markalar, kullanıcı tarafından oluşturulmuş videoları, markalar için bir satış noktası işlevi görecek satın alınmış videolara dönüştürerek, tüm sosyal platformu ürün için bir pazar yeri haline getirerek, içerik oluşturucular için bir ödül mekanizması olarak FAN Token'i kullanacak.
Kolay Inventif İçerik Paylaşımı Ekosistemleri Marka ve Kullanıcıyı Videolar ile Bağlayın Tüketiciler Akıllı Sözleşmeleri ve Ortak Para Birimlerini Kullanarak Satın Alabilirler.
APP DOĞRUDAN KULLANICI FANFARE
150.000'in üzerinde başka kullanıcıya katılın ve hayranların ve görüntüleyenlerin favori markaları hakkında her şeyi paylaşmalarını ve izlemelerini sağlayan sosyal paylaşım platformlarını birlikte oluşturma ve video paylaşımı indirin.
TOKEN FANFARE
ICO'nun tarihi
17 Temmuz ile 30 Eylül 2018'den itibaren
TOKEN DETAYLARI
  • Jetonu Sembolü: FAN
  • Komple Belirteç Adı: Token FAN
  • Ön-ICO Başlangıç: 17 ​​Ağustos, 00:00 GMT + 03:00
  • Ön-ICO Sonu: 17 Eylül 00:00 GMT + 03: 00
  • ICO Başlangıç: 1 Ekim, 00:00 GMT + 03: 00
  • ICO End: Sert kapak ulaştı veya 31 Ekim 00:00 GMT + 03: 00
  • ICO Hard Cap: 40000000 $ düzeltin
  • ICO Yumuşak Kapak: Evet, 4000000 $
  • Alan sahibi: Sahip
Jeton ücreti
  • İndirimli fiyat: 1 et için 10.000 jeton
ikramiye
Ön ICO
  • BONUS% 10: 17 Ağustos - 17 Eylül 2018
ICO
  • % 5 BONUS: 1 Ekim - 15 Ocak 2018
Sokak Haritası


FanFare Ekibi
STRATEJİK ORTA
Sonuç
İstediğimiz ürünlerin veya hizmetlerin neredeyse tamamı çevrimiçi olsa da, FanFare, Amazon ve eBay gibi cazip taleplere çok ihtiyaç duyulan rekabeti sağlayabilen sosyal tabanlı bir e-ticaret platformu oluşturmak için ekstra bir yol kat ediyor. Bununla birlikte, FanFare ile ana zorluk kavramı değil, kurulu bir platformdan karşı karşıya olduğu rekabet ve markaların ve tüketicilerin fikirleri eninde sonunda ısıtması için büyük değişiklikler gerektirecektir.
Daha fazla bilgi iletişim:

Komentar

Postingan populer dari blog ini

АЗИЯ РЕЗЕРВНАЯ ВАЛЮТНАЯ МОНЕТА: БОРЬБА С КОРРУПЦИЕЙ С БЛОКЧЕЙНОЙ ТЕХНОЛОГИЕЙ ПРИ БОРЬБЕ С БЕДНОСТЬЮ

PROYEK KROSSCOIN (ICO, AIRDROP DAN KAMPANYE BOUNTY)

[Обзор ICO | VN] Alphateca